"Världens bästa fröken"

Hösten har hunnit komma sedan mitt förra inlägg. Härligt! :)

Kommer inte ihåg vad jag skrivit här i de senaste inläggen men vi provar med ett inlägg får vi se.

När skolorna startade började jag ett vikariat i en åk 4 och jag trivs verkligen jätte bra med alla kollegor, ungar och föräldrar. Känns bra och jag har fått tillbaka suget efter pluggandet som jag under detta året tappat lite i taget tills jag inte ville mer. I och med vikariatet så har jag tagit studieuppehåll för att kunna fokusera helt på mina elever och mitt ansvar gentemot dem.

Jag har fyllt år också, hade kalas förra helgen eftersom denna helgen är fullspäckad!
Tack alla fina människor som var där ♡

I torsdags var det dags för min födelsedag och snacka om jag blev förvånad nör jag sa det dagliga "god morgon" till barnen och de började sjunga och jag fick massor med fina teckningar av dem. Så himla goa!

Igår (fredag) så hade jag en rörig morgon. Det var mycket som skulle fixas innan jag var rastvakt på morgonen och när det ringde in kom jag in efter eleverna satt sig och fick då höra att jag skulle kolla på whiteboarden. Vänder mig om och möts av denna syn;



Så underbara ungarna är! ♡

Efter jobbet mötte jag upp Marika som kom med tåget.
Har spenderat dagen med att prata, sightseeingtur i Åmål, pizzamys och spel med familjen ♥

I morgon väntar en dag i Karlstad med två Broken Door gig! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback