Och så var de det med rubrik ja!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här sist. Så vad har jag haft för mig då? 
 
Jag har varit på min vfu och haft det jätte bra, i tisdags gjorde jag min första egna lektion vilket gick jätte bra. Fick bra feedback från min LLU, vilket jag får hela tiden så det känns jätte bra! På eftermiddagarna och kvällarna har det inte hänt så värst mycket. Mest tagit det lungt för att orka med :P
 
I onsdags var det urnsättning för morfar.
 
Torsdag... ja vad hände i torsdags? Minns faktiskt inte, eller jo just det Micke jobbade och jag var dålig så jag varvade plugg med att slappa i soffan.
 
I går så var vi in till stan och handlade lite innan vi åkte hem och gjorde mat. Maten åt vi framför en film och sen tog vi fram fredagsmyset :) 
 
Idag är jag hundvakt till Faxe eftersom Eriksson familjen är på Elmia, just nu ligger han nedanför mina fötter och spejar runt. Ska strax gå en liten sväng med honom och sen ge han lunch :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback