Underbar fredag med mitt hjärta!

På fredagar jobbar Micke bara till klockan ett vilket innebär att han är hemma tidigt! :) Älskar fredagar!
Innan han kom hem igår så kollade han hur det gick med hans motorsåg som blivit inlämnad för operation, han har otur Micke, han köpte en ny motorsåg dels eftersom han behövde det och sen eftersom han ska gå motorsågskurs under våren. Hans såg var inte klar så han fick låna en av snälla Janne så han kan vara i skogen i alla fall :)
 
När han kom hem så lagade vi mat tillsammans, kycklingmix som vi gör och vitlöksbröd, super gott!
Se var det bara att göra sig iordning för att åka till Bengtsfors för att kolla på Johan Falk - Kodnamn Lisa och invigningen av filmfestivalen. 
 
Tror detta är en av de bästa Johan Falk filmerna faktiskt, alla filmerna fick ett större sammanhang och man förstod lite mer än innan. Slutet var vad man hade väntat sig, men vad kan man göra med en sann historia? Hitta på ett annat slut? :p Både jag och Micke tyckte om filmen, dock trist att Johan Falk "sagan" är slut...
 
Igår var det redan en månad sedan morfars begravning var, usch vad tiden springer iväg. Man hinner inte med! 
 
Efter filmen var jag helt slut så vi åkte hem och la oss. 
Har kommit in i en period där jag vaknar innan sju varje dag. Till och med på helgerna. 
Lite jobbigt eftersom jag inte får sova ut någon gång.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback