Tur i kärlek! ♥

Under mitt liv har jag varit med om en mängd dåliga saker.
Jag var mobbad från åk 3 till ettan på gymnasiet och ca ett halvt år innan jag och Micke blev tillsammans hände en sak som totalt slängde bort fötterna på mig och öppnade en väldigt djup avgrund.
 
Det var runt då Micke letade upp mitt nummer och vi började prata, han var ett enormt stöd för mig! 
Vi öppnade upp oss för varandra och pratade om våra problem. Inte för att älta utan för att få prata av sig med någon som förstod. Han blev inte avskräckt av allt jag berättade utan det förde oss på något sätt närmre varandra.
 
Jag har haft en enorm tur som hittat en kille som stått vid min sida trots all skit vi båda som par fått stå emot och all skit som jag personligen gått igenom.
Har har stått vid min sida och visat alla att de inte an trycka ner oss.
 
Jag ska inte ljuga, vi har haft motgångar som vilket annat par som helst, men vi har alltid tagit oss ur det.
 
Utan Micke är det mycket av allt som hänt som jag inte hade kunnat eller orkat ta mig igenom, han har hållt upp mig och knuffat upp mig till ytan.
 
Vår kärlek växer sig bara starkare och starkare och jag är så glad över att vi stod ut och förstod att det kunde bli något bra i slutändan.
 
Jag älskar dig över allt annat på denna jorden Micael! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback