Så är det!

Ibland händer saker som man inte vill att alla ska veta, saker man inte skriver på facebook, bloggen, twitter eller vad det nu kan vara!
Därför har det varit tyst från mig ett tag! 
 
Denna julen har varit konstig, bra eftersom jag spenderat den hos min älskade mormor och morfar! 
Men den har också varit jobbig, tråkig och mörk av anledningar jag vill hålla utanför bloggen, facebook eller vilken annan offentlig som helst. Vi som vet är de som behöver veta, ni andra.... ja ni behöver helt enkelt inte veta.
 
Julen firade vi som sagt hos mormor och morfar med god mat och mycket klappar. 
 
Mellandagarna spenderade vi med att vara sjuka, jag i feber, hosta, snörvel och oro medan Micke hade någon form av magsjuka...
 
Nyår spenderades i sällskap av två kompisar, mysigt! Sköt lite raketer och firade.
 
2013 har börjat bra med fint väder, klättring i berg och mys med mitt hjärta. 
Jag är så otroligt tacksam för att jag har dig Micke, 
Du finns alltid vid min sida för att stärka, trösta och lyfta upp mig när jag behöver det.
Det betyder så mycket att ha dig vid min sida! <3
 
Idag har vi hälsat på mormor och morfar lite, två människor som har betytt och fortfarande betyder MASSOR för mig! Tänk allt de gjort för mig och hur mycket jag var hos dem när jag var liten, mormor som alltid har de rätta sakerna att säga för att få mig att må bättre, alla skämt morfar drar och allt han gjorde med oss när vi var små, byggde kojor, lådbilar och busade. 
Jag älskar er båda! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback