Bilder på mig som liten!

Jag har varit hos mormor under några dagar i veckan.
Vi kollade på gamla kort och igår berättade morfar lite hiostorier runt korten. Så härligt att tänka på hur allt var när jag var liten och bar hos dem, där fanns inga bekymmer i världen och jag trivdes så bra!
 
Jag och mormor pratade om hur mycket jag har varit där och vilka roliga minnen vi har. 
 
Här var mormor ute och gick med mig och ja jag ligger där någonstans bland alla katter :)
 
Här var katterna utbytta mot Daisy.
 
Jag som påskkärring och en liten Marcus :)
 
Jag sitter i mormors knä som jag gör på de flesta andra kort...
 
... förutom på dessa, vi har det mysigt mormor och jag! :)
 
Jag och Daisy igen :)
 
Här bygger de ut huset.
När de rev brädfodringen på det gamla huset så frågade jag vad de gjorde och morfar svarade
"jo jag blev så förbannad på mormor så nu river jag skiten!"
Och jag hade svarat "nä nu skojar du" och efter det kallade jag dem för skojarna på taket. 

Inget jag minns men morfar berättade det igår. 
 
Här har vi Jennifer, henne har jag många roliga historier om. En av dem är att jag var rädd för henne för så fort hon såg mig sprang hon och stångade mig i rumpan så jag ramlade :)
 
En avslutande bild på en liten Benzon. Micke håller inte med utan säger att han är stor men han var liten mot vad han var som vuxen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback