Jobbar på.

Eftersom jag inte gör så väldigt mycket mer än att jobba så har jag inte så mycket att skriva här, "ja idag har jag jobbat igen, det var en lugn dag eller idag har det varit en strulig dag på jobbet" men inte kunna ge detaljer pga tystnadsplikten.
 
På mina lediga dagar har jag inte gjort så väldigt mycket heller. 
 
En kväll kom Caroline, Tommy och Zeke och badade och grillade. Mysigt! 
En annan kväll kom Rebecka och Nicklas på en snabb fika, då bestämde jag och Becka att vi ska ta en tripp till Göteborg och Liseberg på lördag :) 
 
I förrgår tog jag en promenad med Caroline och Zeke efter jobbet, följde med dem hem sen och hälsade på deras nya tillskott, sååå söta! När Tommy och Micke slutade jobbet kom de också dit och vi fikade en sväng innan vi åkte hem.
 
Igår fick jag ett samtal från Annelie på Rösa igen denna gången gäller det ett vikariat from måndag i en åk fyra.
Jag kommer alltså att få ta hand och starta upp en helt ny åk fyra. Är super nervös, hur ska jag göra? Det kommer nog gå bra och jag känner mig väldigt stolt över förtroendet som jag fått! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback