Trött Torsdag.

Sova skulle jag göra imorse men hjärtat fick för sig att det var Fredag och jag skulle med eftersom jag ska jobba på fredag.

Somnade om en liten stund och gick sedan upp, tog en lång varm dusch.

På mina lediga dagar kollar jag oftast på Extreme Home Makover och idag var det inget undantag.
Så himla underbart program!

På eftermiddagen åkte jag med Bex och Nicklas, passade på att köpa lite mat till min ganster (Tiger) och avmaskningsmedel till katterna. Lika bra att ha det hemma denna säsongen när de käkar delikatessen feta åkersorkar!

Solen sken så skönt så vi passade på att njuta av den i mammas trädgård med vovvarna men efter ett tag blåste det allt kallt så då spelade vi lite kort och pratade men goa mormor på altanen innan vi åkte mot Tösse för att gå på Hundpromenad Åmål, häng med på sidan på facebook med samma namn så får du tider osv om du är intresserad av att följa med.
Det är bra social träning med de små och stora liven.

Nu under kvällen har jag legat i soffan, är inte klok vad sliten jag är. Är inte van att hålla igång så här.
Vi har kikat på Sofias änglar, fy vad livet är orättvist!

Skickar med en bild på en nöjd Eos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback