Måndag, äntligen!

Igår fick jag riktigt bra fart på examinations skrivandet. Har ca en sida kvar stt skriva sen fokus på hemtentan som är på onsdag, tror jag sitter vi Mickes dator då eftersom ordrättningsprogramet inte fungerar i word på min dator...

Under dagen satt jag och svärmor i solen på altanen och säkrade vårtecken som sädersälor, kanadagäss, tussilago, krokus, vitsippor och fjärilar! Härligt, bara väntar på att träden ska explodera och gräset ska bli härligt grönt!
Vi tog oss också en härlig promenad i den värmande solen ♥

På kvällen åkte vi förbi Bengtsfors och köpte en cykel till mig som jag tänkte ha ståendes hos mamma för att cykla till praktik och jobb.
Sen åkte vi hem och la oss.

Idag är jag riktigt trött, hoppas på att kroppen kommer igång sen under dagen. Blir en väldigt lång dag annars.

Är konstigt nog inte nervös för att börja på jobbet sen i eftermiddag, ser fram emot att få se vad det är jag gett mig in på. Men jag känner mig själv och jag kommer gå in genom dörren skakandes som ett asplöv!

Men först; skola! Vi ska ju spela i en dockteater idag, skoj skoj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback