Bägaren får rinna över ibland!

Det är konstigt hur världens minsta sak kan få en att tappa det ibland.
Kanske ska tillägga att detta I N T E är riktat mot någon :)
 
Man blir besviken, ledsen eller mår lite dåligt och man stoppar undan det inom sig och ler och tänker att allt är bra, men så kan en liten obetydlig sak komma och bli det sista som får plats. Sen verkar man alltid vara grinig på fel personer, alltid den som adderar det där pyttelilla kornet eller den som befinner sig i närheten just den studen som råkar ut för det. 
 
Är absolut inte arg eller grinig på någon, så Du som läser ska absolut inte ta åt dig. Detta är bara tankar jag fått (efter att sett Real Housewives of New York city tidigare idag) eftersom det känns som jag snart kommer till max gränsen eftersom jag inte är helt 100% "pigg" och saker bara staplas upp just nu.
 
En ljusglimt är i alla fall att jag totalt längtar till jobbet imorgon! Kan inte förstå hur jag kan trivas och tycka om arbetet direkt! Beror nog mest på atmosfären och att alla kollegor är så himla goa! Detta kommer allt bli bra. 
 
Nu blir det att bänka sig framför tven och mitt favorit program, alla kategorier : Mot Alla Odds! 
Så jäkla underbart program, blir mer och mer imponerad för varje gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback