Babbel :)

Imorgon är det vårmarknad i Åmål så den ska jag åka in på, ska gå med la familia och på eftermiddagen ska vi till Carro och Tommy på en fika! :)
Söndag får bli en mys och vilodag för sen hinner jag och hjärtat knappt träffas på över en vecka. 
 
På måndag ska jag till Åmål för att fixa med en redovisning till skolan, vi har skrivit en saga av fem individuella sagor och den ska vi redovisa iform med en inspelad dockteater, hoppas det blir bra! :)
På eftermiddagen och kvällen är det jobb som gäller, ska gå bredvid så jag hoppas det kommer blir bra. 
Eftersom jag ska till Karlberg på tisdagen så sover jag hos mamma, annars blir det bara hem, sova och iväg igen.
På onsdag blir det till att gå bredvid igen, på dagen denna gång.
Torsdag och Fredag har jag hemtenta, samt jobb på fredag.
Fredag kväll åker jag också till Rebecka och Nicklas för att vara på plats när vi ska åka till Gekås tidigt på lördag morgon.
Den helgen är Micke iväg med fyrhjuligen och hjälper missing people sweden att söka efter en troligen avliden man. Måndag och Tisdag är det närträffar i Karlstad och eftersom det är två dagar i rad och jag är hemma sent på Måndag så sover jag hos mamma igen.
 
Tisdag kväll den veckan träffas vi igen förutom en sväng på söndagen (beroende på när älsklingen kommer hem) samt måndag morgon eftersom jag åker med honom in till stan. 
 

Vet inte om jag berättat hur det går till när jag läser distans?
Vi har lektionstid på tisdagar ofta till halv fem, vi använder oss av telebild något som kändes väldigt konstigt första gången. Vi änvänder oss av ett rum vid Komvux på Karlberg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback