Uppe med tuppen....

... eller nått!

Åkte med Micke in till stan igåt morse när han skulle till jobbet, fast han släppte av mig hos mamma då :P

Åkte till Södra med mamma i morse för att vara med i en klass hin lärde ut bugg. Skit skoj! Ska dit imorgon igen.

Saknar att vara där så otroligt mycket! Håller tummarna för att jag får vara där på mina vfu perioder, har skickat ett mail med det önskemålet. Hoppas de kan fixa det åt mig :)

Efter vi var färdiga på Södra, måste bara säga WOW vilka grymt duktiga elever! Shit! Blev verkligen imponerad! Aja efter det så åkte vi hem en sväng innan vi (jag, mamma och Mats) packade in oss i bilen och åkte till Karlstad för lite shopping ;)
Fick mig bl a ett par nya gympa dojjor, och handlade lite på IKEA.

När vi kom tillbaka till Ömöl (Som Hans sa) så åkte vi och handlade, där såg jag Bex och Nicklas, pratade med dem en stund och åkte med dem hem :) Stannade och tjatade en stund till hos dem innan jag åkte hem för att baka.

Blev dock bara en morotskaka, resten bakar jag idag :)

Kommentarer
Carro säger:

mysigt de lät :) blir att baka för min del med i dag :)
du kanske hinner med en promenix någon dag snart? puss o kram

Svar: Ja det är nog inte omöjligt :) Är i Karlstad (vad jag vet) på måndag bara. Kram
Liinda

2012-10-19 | 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback