Sagt upp lägenheten.

Ja nu har jag sagt upp lägenheten i Karlstad.
Jag är ju nästan aldrig där, vill ju hem till mitt hjärta, djuren, huset, naturen och inte sitta i en lägenhet stirrandes in i grannens kök.
Har blivit ännu mer bevisad om att jag inte ska bo i stan och absolut inte en storstad.

Så om en vecka flyttar jag hem igen. Har redan en som ska ha den, känns bra.

Var lite orolig för vad hyresvärdarna skulle säga eftersom vi kommer så bra överens och de är så goa! Men de förstod mig helt och hållet.

Ska bli skönt att inte behöva tänka på den, har bara haft tankar och stressat för jag måste hämta posten osv.

Nu blir jag riktig Bocklarudare igen! :)

Kommentarer
Bex säger:

Tror de kommer bli bra :)

2012-10-27 | 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback