Mycket Bex denna vecka :)

Oj så fort en vecka går!

Vad har jag gjort egentligen??
I fredags hade vi "par mys" med Bex och Nicklas, vi åt god mat (hemmagjord pizza), var på promenad i mörkret, kollade på filmer och myste.
På lördag morgon kom Bex och Nicklas och hämtade upp mig för en tur på marknaden, fanns ju inget, de flesta började packa ihop direkt och många hade inte ens kommit, så vi köpte bara godis och strumor och åkte hem igen. Jag och Bex var hemma hos oss och kikade på massa Ghost Adventures avsnitt och slumrade om vartannat :)

Sen har jag varit på universitetet, shoppat julklappar osv.

Har börjat gymma med Bex, körde andra gången idag. Så härligt!
Märks att vi inte gjort det tidigare då det kommer fram människor till oss och säger att vi använder maskinerna fel och demonstrerar för oss. Haha! Aja men alla måste börja någon stans som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback