Min fina vän!

Det är skönt att ha någon i sitt liv som känt halva livet, som känner till hur man funderar, vet ens tankar och vet allt som hänt! Man behöver inte förklara något utan det är redan förstått.

Igår när jag var på promenad med min fina Rebecka så sa hon så bra saker, hon satte ord på saker jag funderat på varför jag har reagerat som jag gjort och känner som jag gör.

De var som hon sa till mig en annan gång "du kan nog räkna upp mitt liv baklänges". Har man varit vänner i tio år så är det nog så :)

Det är inte många "motgångar" eller vad ska man kalla det(??) som vi haft, visst kan det ta ett tag mellan gångerna vi är ofta men när vi träffas är allt precis som vanligt.

Älskar att hon och Nicklas flyttat hit ut då kan vi (vilket vi också gjort) träffas ofta!
Nu när jag inte är borta många dagar i veckan och inte hon heller så blir det ofta.

Du vet alltid de rätta sakerna att säga för att få mig att må bättre, och går det inte att göra det bättre gör du det ändå!

Jag älskar dig min fina vän! <3

 

 

 

Kommentarer
Bex säger:

Kommer alltid vara där när du behöver mig <3

2012-10-27 | 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback