Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Blev så glad när älskling kom in och sa till mig att det snöade, då snöade det inte alls mycket utan små små långsamma snöflingor.

Han åkte ut på fyrhjulingen och solen kom återigen fram, tyckte att det var konstigt ljus ute och molnen hade ett vackert spel på himlen.
Sekunden efter så börjar det blåsa och snöa, blåste så mycket att snön blåste vågrätt. Kan ju säga att Micke kom hem ganska snabbt efter det. Sen har det bara fortsatt, blåser och snöar som sjutton.

Hoppas det fortsätter hela kvällen och natten så vi har mycket snö imorgon, så jag kan busa med min favorit kille, Eos, i snön! :)

 

 
 
 
Nu är Pettsson här en sväng, och någon som passade på att hänga lite på hans fyrhjuling var ju självklart Majje
Men när det började blåsa och snöa igen kom han fort in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback