Det var länge sen sist!

Rebecka påminnde mig här om dagen att jag inte skrivit sedan jag packade för att åka till Lysekil, så det är väll dags för ett inlägg eller vad tycker ni!?
 
Veckan i Lysekil var bra, vi hade det mysigt jag och älskling och de andra med så klart. Vi gick på bryggan, vandrade på klippor, njöt av solen, åt god mat, var på Nordens Ark osv.
 
Men det var i Juli och nu är vi i Oktober och det har hänt en del sedan sist!
 
* Jag har skaffat en lägenhet i Karlstad 
* Börjat på universitetet, jag trivs sååååå mycket! Känns verkligen rätt för mig! 
Många som påpekar att det är ett jobbigt yrke och man får ofta ta med sig jobbet hem. Det är sånt jag vet och är beredd på! 
* Jag har ju fyllt 20! :) Tack alla som grattade och firade mig! <3
* Jag och älskling har firat 5 år som par! <3 <3 
* Nollningen som var super kul!
* Tackfesten! 

Och mer saker.
 
Lägenheten jag skaffat är jätte bra, ligger på Färjestad så jag har verkligen jätte nära till LLA, TOPPEN!!
Jag hyr en lägenhet som är en del av en villa, hyr av ett äldre super gulligt par. De är verkligen jätte goa! 
De har också en hund, en goldenretriver och ni som känner mig vet ju att jag älskar den rasen.
 
Universitetet och lärarutbildningen är verkligen min grej! Jag längtar till jag kommer ut och börjar arbeta som lärare och få lära ut eleverna alla saker de ska lära sig, kämpa sig igenom svårigheter och allt vad jobbet innebär! 
De två första veckorna var det nollning vilket var hur kul som helst! Hamnade i bästa gruppen "Cockpit".
Sen i lördags hade vi tackfesten och temat var bad taste.
 
Den 12:e september fyllde jag 20 år, äntligen som jag längtat! Tack alla fina för alla presenter och tankar! <3 
tre dagar senare firade jag och älskling hela fem år som par! 
 
Fem underbara år, de första året var väldigt turbulent och jobbigt. Men det förde oss närmare varandra! 
Älskar dig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback