Våran söndag! <3

Hos oss brukar det alltid vara jag som vaknar långt innan min kära sambo, men idag sov jag länge. Vaknade av en puss på pannan <3

Efter frukosten så gick vi ut och började stapla sista högen med ved. Efter en stund tog vi oss en fika paus i solen, där blev vi sittande i solen en bra stund. Så underbart väder!

sen hjälptes vi åt att snabbt stapla det sista innan jag passade på att så lite i trädgården, :)

Om en månad sitter vi i bilen på väg hem efter att ha varit iväg till Nottingham jag och mamma. Börjar bli jobbigt förväntansfull nu! Längtar som en tok för att äntligen få se WL live! Men som Shane Filan säger "..it's like going to a great wedding knowing that the couple are getting divorced!😥"

Cheers som Pier och Tobbe alltid säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback