Underbart!

Vilket väder vi har! Dagen igår var ju helt fantastisk!

Under min sovmorgon igår så mötte mamma och hundarna mig när jag kom med bussen sen gick vi hem och åt frukost. Sen körde hon ner mig till polisen för att skaffa pass, så nu är det klirrat.

I skolan grejade vi inför Toddlardagen, en dag (24;e Maj) som vi ska ha för kommunens 1-3 åringar.

När jag slutade kom bästa Carro och plockade upp mig sen åkte vi hem och åt glass i solen och tjatade :) Passade på att ta en tur med hjulingen, trots missödet med tändningslåset så gick det ju bra ;)

När hon hade åkt hem så skrev jag rent projektrapporten som jag och Ae hade kladdat ner i skolan :) Så nu är det helt klart, det finns ingen väg tillbaka, som det hette :)

Idag är det en kort skoldag sen ska vi till mormor!! :)))
Och Phille, min älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback