Vad hände egentligen där i Karlstad?

Ja vad var det igentligen som hände där i Karlstad?
Jo först så var jag på tandregleringen, där jag blev KLAR! :D Ska alltså inte dit mer! :)
Innan man tar in tandställningen gör man gipsavtryck på tänderna + bett koll eller vad man ska kalla det, det fick jag också med mig hem, jisses vilken skillnad! Väl värt smärtan man hade!

Efter det skulle vi åka till Jula (killar!! ^^)) då hör vi en smäll och det börjar låta jätte konstigt! Vi hittade en parkeringsficka där vi åkte in och Micke stängde genast av bilen och han visste vad det var som hände, ena tändstiftet lossnade. I med det igen och fara vidare.

Sen när vi var på IKEA och handlade lite smått och gott hem så sprang vi på mormor och morfar som handlade grejjer till en köksö :) (som förövrigt blev jätte bra!)

När vi åkte hem hamnade vi en världens snö storm, man såg bokstavligttalat inte en meter framför sig! Tillslut lyckades vi i alla fall ta oss hem! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback