Snart är det slut!

Tiden går fort! Om två dagar flyger jag och mamma till London för att sedan åka buss till Nottingham, flyger 10 och är framme i Nottingham runt 18 hela dagen består alltså av att resa, lika så hemresan.

Men vad gör det när man uppfyller en dröm man haft i 14 år? Alltså sedan jag var 6 år!

Jag är så full av förväntan och nervositet och ännu mer förväntan att jag mår illa!

Om tre veckor är hela WL sagan över, den 27 Juni har de den absolut sista showen. Usch!

Om två veckor har jag tagit studenten!
Vet inte vart alla år i skolan tagit vägen!

Igår var jag, Mikko och mamma i Karlstad för att handla lite grejer till studenten! ;)

Om 13 dagar tar det slut, stopp. Även om jag ska plugga vidare i 4 år till lärare så känns det sorgligt, sorgligt för att lämna klassen, klassen där allas vänner, alla kan umgås, alla är sig själva och ingen stöts ut. Sorgligt för att detta är den absolut bästa klassen jag haft, jag har verkligen varit i himmelriket dessa tre år! Från slutet av trean till nian var jag mobbad av de flesta i min klass och andra klasser. När mamma fick reda på det i sexan ( jag berättade inte eftersom jag kände det som en skam) så blev det pådrag och jag fick själv bestämma vem/vilka från Södra jag ville ha i min klass eftersom det var så grov mobbning. Så jag trodde det skulle bli bättre men sanna mina ord när jag säger att det bara blev värre, bytte skola men fick byta tillbaka av personliga skäl!

När jag skulle börja på Karlberg hoppades jag så innerligt att det skulle vara en bra klass, men att det skulle vara så här bra kunde man inte drömma om. Tack alla i Bf3 på Karlberg 2012 för att ni är ni!

Som vi brukar säga, skulle gärna gå ett år till om det var i denna klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback