_-_-_-_-_-_-_

Wihoo!
Jag kom in på lärarutbildningen i Karlstad! Tack alla som stöttat mig, trott på mig och ni som hållt tummarna för mig!
Det känns verkligen helt underbart, jag KAN göra något jag verkligen, verkligen, verkligen vill göra.
Det kommer att bli fyra tuffa men roliga år.
#TIMEFORCHANGES
Detta är värt alla kämpiga år i skolan, jag gav inte upp och nu står jag här med en dröm i sikte!
Alla ni som har mobbat mig; TACK, tack för ni gjorde mig starkare, tack för ni gjorde att jag skulle visa alla att jag klarar allt!
Men mest tack till alla som stöttat mig! Skulle gett upp för länge sedan om det inte var för er!
Om fyra år är jag LÄRARE! 
Kan inte fatta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback