Nytt År! :)

Nu har 2011 vikt sig undan för att ge plats åt 2012. Ett år som kommer vara fyllt med spännande äventyr, glada händelser och nya utmaningar!

2011 avslutade jag med två veckors konstant huvudvärk och började 2012 med att ha ont i ryggen, min vanliga tur!

Nyår skålade vi in tillsammans med Gunilla, Bengt, Daniel och Faxe så klart, han var lite orolig utav de få fyverkerier som avfyrades runt om i Fröskog och Fengersfors. Ringde till mamma, Mats och killarna och önskade dem nytt år och hundarna där verkade ta det ganska lugnt, Casanova hör ju inget så honom var det inga problem med, Matcho blev lite orolig och skällde lite.

Igår vaknade jag, tittade ut och såg SNÖ! Jippie! Såg tyvärr senare att det skulle bli plus grader och regna så jag skyndade mig ut med Majjos för att busa i snön och ta lite kort ;)
Vi åkte senare på eftermiddagen för att kolla hur det blivit i grannarnas andra hus som de håller på att renovera, så snyggt det blir!!

Julafton firade vi i Vårik med svärföräldrarna, Marigt och våra holländska vänner Cees och Regina.
Åt så mycket god mat, fick så fina julklappar och hade det super trevligt, Cees hade skrivit en sång om Micke som han sjöng, så roligt och så duktig han är! :)

Judagen spenderades hos mamma, Mats och killarna, åt god mat där också och fick så fina och bra julklappar utav dem. Mamma fick ett spel som heter Rummikub, ni vet det spelet på facebook? Så det spelade vi ett tag, Tobias fick en radiostyrd jättestor bil av mig och Micke som vi testkörde, kan ju säga att det är tur jag inte kör riktig bil så kasst haha ^^

 

 
Lite suddigt, men Majje jagar snöbollar :)



Så fint det var igår men snön och ifag är det bara slask!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback