Underbara barn del 2! :)

Trött som ett as gick jag upp för att åka in till mamma med Micke när han skulle till jobbet.
Gjorde mig iordning, följde med ut med hundarna och gick till Södra, gick till idrottshallen eftersom de skulle ha idrott.
De hade, ja vad ska man säga, kordinationsövningar? och vi var 4(!) som var där och hjälpte till, Rune (ordinarie idrottslärare), Jeff (Volontär från Frankrike), Andreas (också volontär, är med på vissa idrottslektioner + biblioteket) och så lilla jag! De har verkligen förbättrats mycket på denna korta tid sedan min APU både skriva, läsa och på idrotten. Så roligt att se!

Efter idrotten fick jag trösta en tjej som blivit ledsen av okänd anledning och sedan gick jag till Anne-Li för att prata med henne. Samling, tjejen börjar gråta igen. Sätter mig på golvet med henne och tröstar henne, går in till fritids och sätter oss i soffan. Fanny har namnsdag idag, hennes hund som dött hette Fanny! :( Stackars lilla vännen!

När hon kom in från aktiviteten (jag var kvar inne med andra gruppen) så fick jag två tecknigar av henne (se bild) så go!



Jag länktar till det är dags för praktik perioderna på universitetet så jag kan vara med mina goa barn igen!

Om en stund ska jag gå till station och möta Robin som är hemma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback