Typiskt!

Eftersom bussen bestämde sig för att komma i tid(för en gångs skull) så var ju naturligtvis den dagen jag försov mig!!!
Så jag kan ju lika gärna tillbringa denna morgon med att blogga eftersom nästa buss inte går fören 11.37... Så typiskt!

I lördags var på bröllops fest för Carro och Tommy! :) var trevligt! (:

Igår så bestämde vi oss för att ta en tur på isen, så vi åkte till Ärran och gick rakt över, sedan satte vi oss mitt på Ärran och fikade, så mysigt, och solen värmde så det var riktigt gott! Sedan gick vi runt en ö och gick till bilen för att åka till Björkesjö och kolla hur isen var där, om det skulle gå att åka ut med fyrhjulingen osv. Men efter vi var där förra gången har det blivit dubbel is!! Så det gick som vågor genom isen när vi gick på den och den gick sönder lite här och var, efter ett litet lager med vatten var det dock riktigt tjock is.
Men det får bli att köra på Ärran om man ska göra det :)

När vi skulle åka hem för att äta så ville inte bilen riktigt samma sak som oss och körde, eller ja slirade ner i snövallen och vi stod på en stor fläck med ren is! Men efter mycket om och men kom vi i alla fall hem! :)

Bilder kommer senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback