Underbara Hundar!

Imorse hade jag och Ae redovisning av vårt projektarbete "det finns ingen väg tillbaka" som handlar om ensamkommande flyktingbarn, tycker det borde spridas mer information om det!

Efter det gick jag hem ( hade feber igår kväll och mådde inte bättre imorse) och såg att Mackan var hemma så han hjälpte mig att hämta Eos och Othilia + deras grejer. När vi kom tillbaka la jag och hundarna oss och sov till det var dags för nästa promenad.

Sen har dagen rullat på, städat åt mamma, gått promenader, bäddat, gett Othilia örondroppar ( gav henne imorse också Becka var inte orolig ;))

Nu ikväll kom M&M hem så nu är det fem hundar här, men det går bra :)

Sov gott från ett fullt hus ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback