Redo för studenten!

Nu är jag redo för studenten!

klänning
skor

 BH utan band
band till klänningen
 studentmössa
övriga grejer

Åkte till Säffle i hopp om att hitta BH och skor, vill ha en utan axelband som sitter bra, har en men den är värdelös! Hittade inte den jag siktade in mig på men beställde den på nätet ist! Hoppas den passar annars vet jag inte vad jag tar mig till ^^
Tänkte hitta ett par skor också men inte fanns det några jag tyckte om! Kollade i Åmål också, hittade ett par på profab, men fanns de i min strl? Nepp!
Sen hade jag hittat ett par online som jag hade förälskat mig i men överallt var de slut i min strl, fanns bara 41:or kvar! Men så hittade jag dem i min strl när jag kom hem och kikade lite, tur!

Har även gjort en del andra ärenden men de får nin inte veta något om ;) Haha!

Nu ska vi snart kolla på En stark resa med Morgan och Ola-Conny! De är ju för sköna!



Snart är det våran tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback