Mobilblogg; i skolan

I fredags åkte Becka, mamma, Mats och jag för att hämta en hund, Othilia, som Becka och Nicklas har i jourhem.
Hur go och snäll tjej som helst!!

I lördags var det marknad så jag, mackan, Becka och Nicklas gick där en sväng och sen hämtade vi hundarna för att gå en promenad och släppa vovvarna så att de fick busa lite och oj vad de sprang! Lilla Matcho försökte komma ikapp Eos och Othilia när de sprang haha gosingen!

Under söndagen kom svärföräldrarna på besök, Micke och Gösta grejade med datorerna.

Under veckan har det inte hänt så mycket, skola, nationellt prov, Vattenläcka som Tommy ska fixa idag, och imorgon ska jag och Ae redovisa vårt projektarbete, wish us luck!
Sen under helgen ska jag vara hundvakt åt Eos och Othilia. Hoppas på att min förkylning släpper också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback