Family <3

Vinkade av mamma, Mats och killarna för en liten stund sedan, de kom för att fira mig idag! :)
Fick ett presentkort på en makeup kurs, roligt! blommor, choklad och nässpray ^^ Den tog slut här under gårdagen och jag har knappt kunnat andats men de räddade mig :p
Hur länge ska denna förkyldningen hålla i sig? Vaknade imorse och hade 10 gånger värre ont i halsen än när jag la mig. :( Så trött på det nu!!

Dagens största överraskning!!: Det knackade på dörren och både jag och Micke var säka på att det var grannpojken som kom ner, men när jag gick och öppnade dörren blev jag överraskad som sjutton!
Där stod nämligen min moster (Patti) och hennes Ulf. De kom också för att fira mig.

Så kul att ni kom! Det var verkligen roligt!! <3

Har grejat mycket idag och med min förkyldning är energi något som inte finns just nu och jag är helt slut. Kan seriöst gå och lägga mig och sova nu!

Imorgon kommer Mickes mamma, pappa och eventuellt mormor hit och firar mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback