Ojsan!

Här var det ett tag sedan jag var!
Insperationen till att blogga kommer allt mer sällan, men den kommer nog tillbaka igen hoppas jag!

Här händer det inte alls mycket, Frasse, katten som vi tog hem så han hotades med avlivning har fått ett hem och flyttar på tisdag. Kommer kännas konstigt och tomt! Man kan aldrig riktigt vänja sig med hur det känns, även dem man "inte" tycker om saknar man när den faktiskt åkt. Som våran jourhund Tuna vi hade för många år sedan, hon och jag gillade inte varandra men ledsen blev jag när hon åkte, inte lika ledsen som när Pedrito eller Cane flyttade men ändå, man blir ledsen.

Westlife ska splittras också, fy bubblan! Har alltid velat se dem live men nu verkar det aldrig hända. Sånt är livet ibland! Alla deras fantastiska låtar finns ju kvar, det är ju en tröst.

Färjestad börjar hitta flytet också, 3 raka segrar och 3 raka 3-poängare! 4 raka avstängningar för Checking to the head, vad pysslar ni med?

Jag har kommit in i stressen och oroligheterna som skolan för med sig vilket resulterat i två veckors minimal sömn, illamående och huvudvärk! Studenten, ja tack!
Men har ju lov efter denna veckan sen är det APU, detta året ska jag vara på södra i en etta, ska bli roligt!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback