Dreams come true, they do! From all of us to all of you, they do!

Min mamma är världens bästa! ♥
Men det visste vi ju alla redan ;)

Igår beställde vi biljetter till Westlife farewell tour, hur hemskt låter inte det? Farewell.
Vi ska se dem i Nottingham och ska sitta på plats 37 och 38!

Nu är det en åtta månaders lååååång väntan. Jag kommer räkna månader, veckor, dagar och timmar!
Men innan det ska det hända mycket, det är ju i Juni veckan innan studenten, hoppas inte att balen är då men är ju inte ens säkert jag ska gå på den så igentligen spelar det ju ingen roll! :P Bara jag får se Nicky, Kian, Shane och Mark! ♥




Igår var jag på min praktikplats, börjar ju efter lovet.
Barna var jätte söta och goa! Och min handledare likaså, detta kommer bli bra :)

Idag har jag svenska uppsatts, rädda mig! Är trött och mår illa eftersom jag aldrig sover, kanske borde få hjälp med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback