Nu har det hänt mycket!

Okej, händer ofta att jag har den rubriken och då är det mycket roliga saker som hänt, men det kan jag ju inte säga nu...

Efter att min hörselgång gått ner till normal storlek i höger örat började det i vänster! Blä!
Men eftersom mamma sa att jag skulle ta dropparna i vänster och prova om det kändes bättre så gjorde jag det och det försvann ganska snabbt. Som tur var!

Jag och älsklingen har firat tre och ett halvt år! :) Still going strong! ♥

Sen har jag förlorat några av mina allra bästa vänner! :(
Vänner jag har anförtrott mig till, som fått veta mina hemligheter, de jag pratat med när jag mått dåligt och jag aldrig trodde jag skulle förlora!

Men när en dörr stängs öppnas en annan och jag inser vilka andra bra kompisar jag haft i min närhet men inte uppskattat som jag borde, men vet ni vad? Ni är bäst, och ni får mig att skratta som sjutton! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback