Helgen =)

Har nästan bara legat i soffan, har inte kunnat sova på nätterna på grund av mitt onda öra!
Har vaknat fem igår och idag, på natten alltså och gått ut till soffan för att inte väcka Micke.

Igår var Micke i skogen och högg, nästan bara björk = hur varmt som helst nästa vinter! :) Det gillar vi!
På eftermiddagen hämtade han mig och vi grillade korv innan jag gick hem igen, på kvällen fick jag feber :/ det gillas inte! Men lite vila under ett täcke och tabletter gör susen för imorse var jag fri från den =)

Idag har jag orkat vara med Micke ute när han har beskärt bersån, har så klart hjälp till lite jag också men han sköter det där så bra så! ;)

Nu ska jag göra tacos medan han fortsätter en stund till ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback