Underbart! Eller?

Vilket bra väder det har varit nu det senaste! :) Tyvärr blir jag trött, får huvudvärk och mår illa i denna värmen, MEN man ska INTE klaga nu när det äntligen är fint väder!

Kallt vatten från brunnen + vattenslangen + Micke = Super bra! Micke, eller jag själv, sprutar bara vatten på mig från slangen! Perfekt nerkyldning :) haha!

Idag är jag hundvakt åt Faxe och Fidde medan grannarna är nere på jakt elmia. De är så sööta! Hundarna alltså! ;)

Igår hade jag Tiger ute en sväng först i sele, som vanligt vägrade han att röra sig, släppte ut han i buren på gräsmattan, nä satt bara i hörnet! när jag skulle ta in honom och han fick skutta löst en sväng då j**lar blev det fart på honom! Sötnosen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback