SOMMARLOV! :D

I skolan så fikade vi, gav presenter till lärarna och gjorde lite rolika ktiviteter med BF1 :)
Innan lunchen kom IVIK killarna och gav alla i BF2 rosor, fick två, en av Jawad och en av Jousuf. Tack killar!

Sen fick jag en blomma av några killar, de gav en sån till lärarna och jag fick en jag med. De är goa de! :)

När vi var färdiga i skolan åkte Malin, Felicia, Louise, Marie och jag och åt pizza på åmåls, gott vare!
Efter det åkte vi till gamla kyrkan och tog fina kort på oss.

Gick till konsum och mötte upp Bex och Nicklas och följde med dem hem. De hade fått problem med Eos så Bex, Eos och jag gick ut på en liten promenad för att jag skulle få se, ska hem till dem imorgon och hjälpa dem lite med honom. Hoppas vi kan få honom som han var innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback