Midsommar!

Hej och hå! Tog mig några dagar att komma in på bloggen och skriva om midsommar.
På midsommardagen var jag aldeles för trött för att göra något och igår satt jag knappt vid datorn, eller gjorde jag det!? hmm. kommer inte ihåg! :P

På midsommarafton kom mamma, mats och killarna och hämtade mig och jag följde med till Bräcke.
Jag och killarna satte upp tältet det första vi gjorde och jag och Tobias bäddade iordning och la oss en sväng och läste lite Kalle Anka..

Sen åt vi, kyckling och kinamix!! :) Fast morfar, mamma och Mats (hönan) åt sill och sånt äckligt, smakade faktiskt på sill, fyyy vad äckligt!!

När klockan närmade sig sju så gick vi ner och paxade platser till oss, var grillning och dans på logen på kvällen! :) Alltid lika mysigt! :)
Var inte mycket folk alls där, bara de bästa ;) Typ lite av Norén släkten och vi :P

På natten gick vi ner och badade jag, jocke och johan var i och anna och mackan stod och kollade på.
När vi kom tillbaka upp var det dags för BRÄCKEPARTY!!

Sen satte vi oss vid elden och pratade till klockan fem på morgonen.

Sov inte alls länge pga att det hade regnat in och det var fööör varmt..

På midsommardagen så slöade vi mest, gick ner och badade med Jocke, Johan och Mackan som följde med ner i vattnet, Anna och Tobias satt uppe på land och kollade på :) Var inte alls lika varmt som jag kom ihåg från natten innan, eller jag var nog för full för att känna kylan!

Efter mycket hackande tänder i vattnet gick vi upp till husvagnen och åt mat, sedan försvann killarna, så jag och hönan spelade lite badminton innan vi gick ner allihopa och spelade boule, Tobias fick dock en sticka i foten så jag följde med honom upp till husvagnen och fixa bort den sen somnade vi båda två, för Tobias var faktiskt med och var uppe till klockan fem.

På kvällen var jag och Micke bjudna till grannarna på lite grillning, men jag var så trött att först somnade jag på deras kökssoffa sen gick jag hem och vaknade inte ens när Micke kom hem!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback