Mamma, Tobias, en and och jag! :)

Idag åkte jag till mamma på morgonen och vi lurade i Marcus att vi skulle städa i förrådet men när han åkt till skolan så åkte vi till Karlstad! :P

Packade in lite skräp som skulle till tippen, hans trasiga cykel och oss i bilen, tur att mamma fått ny större bil :)
Efter vi lämnat av skräpet åkte vi mot Karlstad. Första stoppet blev inget mindre än IKEA :) Jag skulle köpa ett skyddsunderlägg till golvet vid Mickes skrivbord för det har börjat gå sönder lite av stolen, inte bra! Men nu ligger där en väldigt dyr plastbit! Efter det åkte vi och bytte Marcus cykel, sen vidare in till stan där mamma kikade på kläder, kom hon ut med något ur någon affär tror ni!? NEJ!

Eftersom hon inte hittade något, vi blev hungriga och klockan blev mycket åkte vi till Säffle och åt på donken efter en tur på kappahl som resulterade i lika mycket som förut, alltså INGET! :P

På donken satt vi ute och det kom en and som jag började kasta pomes till och hon kom allt närmre och hon tog pommes ur handen på mig, hur coolt som helst! :)
Sen drog vi vidare till Lindex för hon skulle se om de hade något där, trots att vi gick både i Kappahl och Lindex i Karlstad men mamma tyckte de hade större utbud i Säffle. Men vi hittade inget där heller.

Så det blir en tur till Bloms till veckan :)

Nu i eftermiddag/kväll har jag grejat med hemsidan, det tar en stund att fixa iordning allt men den ska allt bli bra hoppas jag! ;)





När jag tog kort på anden så ville hon åt mina fingrar. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback