:)

Var hos mamma en sväng idag, klippte Marcus och skrev ett arbete som jag skulle skicka in, skrev det för flera månader sedan men har väntat på reflektioner från de andra i gruppen, fick dom igår och skulle skriva in det tänkte jag, då var arbetet borta!!!! Fick panik så jag slängde ihop ett nytt och skulle skicka in det, då var det fel på filen, går något min väg!? nej!

Fick en jätte söt klänning av mamma som jag ska ha på min och Tobias skolavslutning tänkte jag, Marcus slutar ju inte fören den 16:e. För första gången ska han fira sin födelsedag i  skolan, ni kan tänka er skadeglädjen hos Tobias och mig som alltid får fira våra i skolan :)

När Mikko slutade åkte vi in till vårdcentralen och tog TBE sprutorna, nu ska vi inte göra det på tre år. S K Ö N T !
Jag skakade som ett asplöv där inne men när jag var klar blev jag lugn igen. Är öm i armen nu :/

Ska ta gardacil nästa år igen, när jag tog andra sprutan så var Mikko med, skojjade med honom och han slog till mig lite löst på armen rakt där jag tagit sprutan, fy satan vad ont det gjorde ^^

Nu håller jag på att fixa naglarna inför skolavslutningarna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback