Barnvakt och bal :)

Igår var jag barnvakt åt min älskade kusin dotter Olivia, medan Malin gjorde alla förberedelser inför hennes bal.

Vi följde Malin ner till frisören sen gick vi hem och drack välling innan vi mötte upp min mamma och åt pizza med henne. Olivia fick lite youghurt som hon ääälskade :)

Efter det gick vi ner till lekparken på torget och hon fick leka lite, sen somnade hon i vagnen och vaknade lagom till vi kom hem. Sen gick vi och skulle byta blöja då kom Malin och dem hem.

Medan Malin och Caroline fixade sminkningen retades vi med att ta kort på henne, sen var det dags på med klänningen, hon blev sååååå vacker! Min fina kusin ♥

Vi tog lite kort på henne utanför och sedan begav vi oss mot säffle för att ta kort på dem där, men där spöregnade det!! Fick lite kort iaf sen stack vi hemmåt.

Idag har jag varit med Gunilla i huset och pratat med henne, sen åt vi glass i fengersfors.






Kommentarer
Rebecca G säger:

SV: Aah det hoppas jag med. Men jag är nästan säker nu på att jag är det. :/



Så söt bild på er två! :)

2011-06-17 | 21:35:13
Bloggadress: http://ladyrg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback