Alla utom en har lov :P

Igår åkte jag med Micke in till stan på morgonen, hade så jädra ont i örat att jag inte sov mer är max två timmar :/
När de vaknade så åt vi frukost och Tobias gjorde sig iordning, han skulle till skolan och äta tårta innan de skulle till kyrkan.

Vi åkte ner strax efter och köpte rosor att hänga runt halsen på honom. Tänk att han redan är så stor, känns som det inte var längesdan han kom hem från BB eller vi hämtade honom hos hans dagmamma Susanne. Han börjar högstadiet till hösten, hjälp!

När vi köpt blommor åkte vi in till stan och satt i bilen en stund innan vi gick uppåt kyrkan. Tycker inte om att ALLA ska ut och köra när de går genom stan eller att ALLA är ute när studenterna kommer. Dels är det farligt för de små som går mitt i vägen, polisen var inte ens med dem igår! Det brukar de alltid vara.
Och hur segt går det inte när studenterna åker genom stan, visst det är bra när man ska ta kort med man får ju vänta i evigheter på dem mellan gångerna.

När Tobias var klar i kyrkan åkte vi till konditioriet och köpte tårta, den godaste jag någonsin ätit, White Lady tror jag det heter. Pröva den vetja!

När Micke slutade åkte vi ner och åt kebabtallrik sen åkte vi till Mats och tjatade lite med honom, mamma jobbade ju :/
Sen åkte vi ner till stan och kollade på studenterna.

GRATTIS till alla gamla klasskamrater och kompisar som tog studenten! :)
Ett speciellt grattis till Robin :D
och lycka till med jobb/högskola!

och Grattis till alla som gick ur sexan och nian, det är ju också en omställning.
Lycka till på högstadiet/gymnasiet.


Eftersom det är så tråkigt väder idag så passar jag på att städa i pysselrummet eftersom det används mer som förråd än ett rum. Men nu ska det bli ändring på det om vi nåonsin ska få iordning här inne :P


Kommentarer
Carro säger:

White Lady är den med choklad gädde o vit marsipan på, är de enda ja kommer ihåg sen ja hade praktik på ett konditori :P visst går de alldeles för fort, känns som de va igår brorsan började skolan i nysäter :P usch va gammla vi börjar bli :P Kram

2011-06-14 | 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback