Såååå sugen!!

Var krångel med min mail igår, när jag skulle skicka mail till en kontakt person i Spanien med frågor om en hund så gick det inte att skicka, kollade hur många gånger som helst att jag hade skrivit rätt mailadress och det hade jag. Till slut gick det iväg, på natten..

Har pratat med mamma om att vi båda vill göra en resa tillsammans ner till Spanien igen, och jag vill såååå gärna till AAA igen, visst finns andra hundhem också men jag vill verkligen dit igen! Vill ju se de andra också men Triple A ligger mig varmt om hjärtat eftersom Phil kommer där ifrån. :)

Kom på den smarta idén att jag kan önska mig det i födelsedagspresent, det gjorde jag ju 07 när vi var nere också, problemet är dock att den lägenheten vi hyrde av Anas son är upptagen då det bor en person där nu och Ana tar bara en person hem till sig, men nu har jag kikat och hittat många bra ganska billiga lägenheter, de hurs dock bara ut veckovis, men då kan vi ju vara där i en vecka! :D ;) Ska försöka få med mamma i min tankebana nu! haha!

Jag och Florencia som fattade tycke för mig på AAA sist jag var nere.
Hon följde mig över allt och smet ut när jag var ute med någon annan hund.


Jag och Foxy som bor i Sverige! :)


Lilla Yaki som jag blev helt nerkärad i och jag bestämmde att han skulle komma till sverige.
Träffade honom på hundträffen i Upplands Väsby för någora år sedan och på årets träff i Göteborg.
Är hans Gudmor enligt hans husse och matte =)


Bild på Yaki och en annan vovve i bakgrunden, från Göteborg i år. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback