:)

I tordags åkte jag och älskling en sväng till Håverud och åt glass, mums!

På eftermiddagen åkte vi in till mamma som hade kalas, eftersom hon skulle åka till sthlm på sin födelsedag.
Vi åt gosig tårta och tjatade länge innan älskling åkte hem.

sen under helgen har jag varit djur och barnvakt åt mina småbröder.
Vi har spelat massa spel, hur mysigt som helst. och så städade vi lite, coolt att jag fick dem att städa UTAN något som helst tjaffs, som det ALLTID brukar bli!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, rakat benen, duchat, klippt gräset, fikat i Fröskog med Bengan och Mikko.
Får väll packa om lite i väskan, hemma en dag sen ut med mamma, Mats och killarna igen. =)

Mer om det efter vi varit på vårt äventyr för killarna vet inget än! Hihi!
Men det ska iaf bli super roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback