Rolig helg! :)

I torsdags träffade jag Bex och Eos :)
Var ute på promenad med Eos och Phille, vi gick till en gräsplan vid mamma där vi slöppte hundarna. Har aldrig sett Phil gå så bra med en hund efter så kort tid, han skällde inte ens åt dem trots att vi gick emot dem, han luktade lite på Eos bara och så var det bra.

Efter ett tag gick vi tillbaka till mammas lägenhet, för att lämna Phil och hämta min väska, sen gick vi till stan och väntade där till mamma slutade och fick skjuts av henne :)

Var roligt att träffas och prata ikapp. Träffas inte så väldigt ofta men när vi träffas är det som det var igår. Vet alltid vart man har Bex! :D <3

Vid fem mötte jag upp tjejjerna i biblioteket och så gick vi på möte med Kultur Kicken :P

Efter mötet åkte Malin hem och jag, Lolle, Marie och Fille gick och köpte lite mat innan Fille försvann till sin träning ;) Sen satt vi andra tre och pratade lite innan vi gick tillbaka till biblioteket för att vänta på bussar, fast Micke hämtade mig så blev jag sittandes på hans jobb i flera timmar medan han försökte fixa till nått problem..

Efter praktiken i fredags gick jag till skolan och gjorde körkortsteoriprovet. Sen följde jag med Malin hem :) Sov inte så mycket haha, vi gick upp tre på natten för att åka klockan fyra till Öebro, var framme klockan sju så vi åt frukost innan vi gick in och ställde oss i kö till veterinärbesiktningen, redan där började han fräsa haha!!

Efter det fick vi reda på burnummer så vi gick dit och fixade iordning och släppte in Theo. Sedan kollade vi på katter i oändligheter haha ;) När det var Theos tur att dömas var Carina och Malin super nervösa, Theo fräste åt dommaren i stort sett hela tiden men hon bad inte malin hämta katten som sist, och hon fick en bedömning. Sen var det en massa väntande igen. Har aldrig varit så trött i fötterna som igår!!! Men det var roligt att kolla på alla katter, såg några Benglaer och de är ju ännu sötare i verkligheten än på bild. Lovar att jag någongång ska äga en sådan, och en ragdoll så klart! ;)

När vi kom hem så kom Micke och hämtade mig, vi åkte till Åmål och handlande innan vi åkte hem och jag gick och la mig DIREKT och somnade innan jag hann lägga huvudet på kudden. Vaknade inte ens när Micke kom och la sig, det gör jag ALLTID annars men inte igår!

Idag har vi varit ute på isen istort sett hela dagen! :) Först åkte vi ner och åkte lite hjuling på isen åkte efter med pulka, höll i ett rep ( j*vlar vad det gick fort!!) och sedan åkte vi skridskor! Efter det så åkte vi hem och hämtade pimpelspöt och kaffe och åkte ner igen, först åkte Micke lite pulka efter fyrhjuligen och sedan pimålade vi. Micke fick ganska snabbt ta över efter mig för jag ville åka mer skridskor (a) Åkte även skridskor medan Micke lekta runt med fyrhjuligen haha!

Nu ikväll har vi ätit mat, kollat på hem till byn och jag har kollat på Bones och just nu spelar Micke Fifa på xboxet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback