Öppet hus!

Kändes så där att gå upp igår för att åka till skolan, hade mycket hellre velat vakna tillsammans med älskling och ätit frukost och myst men ikke, jag var som sagt tvungen att åka till skolan! :(

Var lungt i bussen, så få skulle det alltid åka! :P

Första lektionen hade vi MIBAS (Människor I Behov Av Stöd) och då kollade vi på film,
andra lektionen var idrott, det var väll den enda lektionen vi gjorde något vettit! Höll på att dö, jisses ås jobbigt pass tror jag inte att jag vart med om tidigare, men det gick allt bra när vi började med Volleybollen! =)
Mellan andra och tredje lektionen hade jag rast och då träffade jag min storebror en sväng, mamma, Mats och Tobias kom under rasten också! :)

Tredje lektionen hade vi samhällskunskap och  där skulle vi plugga på till provet, intressant för föräldrarna att se något vi gör hemma haha!

Sista lektionen hade vi pedagogiskt ledarskap, där gjorde vi inte heller något vettigt men men.

När jag kom hem gick jag och la mig och vilade, blev åksjuk på hemvägen + att jag har åkt på öroninflammation igen!!
Hann inte vila så mycket, dels för jag pratade med mamma i telefonen och för att svärföräldrarna kom! :)

De hade med sig god pizza, mums! ;)

Idag har vi hängt upp en fläkt i hallen uppe, snygg var den! Och så har vi vart ute med fyrhjulingen och en snöskyffel på släp hihi!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback