Karlstad.

Var en kort dag i skolan idag! Hade teckenspråk på morgonen, skrattade en del son vanligt! :)
Hade idrott, skapande och tjugominter arbetsmiljö innan Micke kom och vi for mot Karlstad!

När vi kom till Karlstad stannade vi och åt på McDonaldsbästa stället!? JA!
Synd att det inte finns några sånna här resturanger i Åmål, är ju bara pizzerior och fik!!
När vi sitter och pratar så säger Micke bara, kolla är inte det hon från Lite Sällskap!?
Jag bara inte vet jag! Såg likssom bara en rygg! haha
Men när de vände sig om så såg jag att det var Britt, ni vet Hans-Görans kompis!
 

Känner mig lite förföljd av Lite Sällskap, tredje gången I RAD jag ser någon när jag vart på väg till/ i Karlsad!
De andra två gångerna såg jag Nina, båda gångerna på donken! Läskigt! :P



Efter Rapido åkte vi mot tandregleringen. Gick in, fick sätta mig i stolen, hon kollade tänderna, bad mig sätta in skenan, hon tog ut den och sa att de hörde av sig om ett halv år. Tog en minut, löjligt! Åkte bil i två timmar för det!!

När vi var på väg hem så kom Oskar och körde om oss, han hängde på hem en sväng. fikade lite innan han åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback