;)

Så där! Nu är tredje dagen avklarad ;)

I måndags så var det bara jag och Gudrun där eftersom Ove var på kurs i Sthlm.
Vi hade svenska och matte, på eftermiddagen så gjorde vi en liten övning, de fick olika kort med uppmaningar de skulle göra :)

Efter praktiken åkte jag hem, då stod oriflame grejerna utanför dörren! ;)
Eftersom det blev lite missförstånd så fick jag åka in till stan för att få hjälp av mamma med att reda ut det. Typiskt att det ska krångla :S

Igår så hade vi svenska och matte med killarna ( det är det enda de läser ).
Efter lunch så hade de data...

När praktiken var slut gick jag hem till mamma tills Micke kom och hämtade mig,
skjutsade upp mig till Mor Annas för jag skulle lämna Oriflame grejer. Där träffade jag Bex, vi kom överens om att vi ska träffas imorgon med Eos och Phille :) Det ska bli kuul att prata ikapp lite! :)

Idag så kom Ove tillbaka :P Var bara sex stycken elever idag så vi kunde ta det lite lugnare i dag och hjälpa dem som verkligen behövde det. Jag gick ner med tre stycken till Ica för att träna på att handla :P Gick bra ;)

Nu sitter jag här vid datorn och somnar snart! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback