"Du ser ut som en kanin"

I skolan idag så skulle vi spela fotboll med SFI killarna, så vi bytte om och gick ner till B-hallen.
Värmde upp och började spela, efter att jag vart ute och spelat en stund bytte jag av med någon annan och stack iväg för att prata med min handledare som jag ska ha under praktiken!
När jag kom tillbaka dröjde det inte länge innan jag skulle in på planen igen, och där var jag inte så länge. Fick nämligen bollen mitt i ansiktet och jag började blöda näsblod, det bara rann!!

Susann ledde mig till närmsta toalett där vi satte papper under näsan och tvättade av händer och armar eftersom det runnit när jag hållt för näsan, hon sprang och kollade om sjuksyster var kvar, och det var hon som tur var!!
In till henne, bort med alla tussar, på med nya och klämma för näsan i en kvart, tog bort det och det skulle ha slutat blöda enligt henne men det hade det inte utan det fortsatte att rinna in med en "tampong" ingen riktig utan nått ludd med medel på som skulle få det att sluta blöda, och det gjorde det efter att jag hade haft den inne i en halvtimme.



Haha bjuder på bilden!! Torkat blod, drf jag ser orange ut!

När jag stoppade in denna proppen i näsan sa skolaköterskan att jag såg ut som en kanin! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback