Yippie!

Skickade in nämnändring för någon vecka sedan, idag fick jag brev om att det gick igenom!! :)

Har tagit bort min pappas efternamn och det av 1000 anledningar, vill inte ha något med den sidan alls att göra!
Ja farmor, farfar och fastrar förstås! Men herre gud, de som har det efternamnet måste skämmas ägonen ur sig, iaf de som är normala, fast i och för sig, det är ju väldigt få det!

Nu är jag alltså FRI från det, jädrar vad härligt! Nu är det bara det härliga fina och njutningsbara efternamnet från min mors sida kvar. och den sidan är jag STOLT över, har så fina, goa, glada och härliga släktingar på den sidan, och tonvis med härliga minnen! ♥

Idag åkte jag in till bröderna en sväng, vi spelade sims och kort ♥

Träffade Gudrun också när jag hade hämtat ut mitt paket med kläder, hon berättade en grej till mig under praktiken och jag sa vad som säkerligen skulle hända och nu har det hänt!! Grattis!!! ♥

På onsdag åker vi till pappa, det ska bli skönt att få komma bort lite, till en stad full med okända människor och få vara sig själv för ett tag och få prata ikapp lite med mamma och bara mysa med min härliga familj! ♥
Fast jag kommer sakna älskling och djuren enormt mycket!!


Kommentarer
Mamma säger:

Tack för alla fina ord du skriver om vår släkt...

hihi visst blev resan till pappa lyckad och vi hade några riktigt härliga dagar ...ja förutom ditt öra då. Det där med att prata ikapp måste vi fortsätta med gummsan min.

Kram mamma

2011-03-07 | 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback