tråkigt!

Jag tycker det är riktigt tråkigt att praktiken är slut idag! Trivs så bra med personalen och eleverna.
Visst kommer jag ju att träffa killarna i stort sett varje dag men det kommer inte vara det samma, jag har lärt känna dem allihopa på ett annat sätt nu. Likssom fått kontakt med dem alla.

och jag kommer sakna de killar som har flyttat och som kommer att börja i Bengtsfors efter lovet. 

Men som tur är så ska jag dit upp varje torsdag morgon en timme och hjälpa till! *Tummen upp!* ;)

Nu ska jag göra mig en macka och packa ner i väskan och sen gå lite sakta mot bussen.
Igår slapp jag vänta på bussen, den kom till busshållsplatsen när jag hade tre meter kvar dit :P



Nästan hälften av killarna + Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback