Slut på praktiken!

Nu är det slut på praktiken vilket är extremt tråkigt!! Undra om man kan hoppa av skolan och börja jobba där direkt, troligen inte så jag får väll plugga färdigt!

Blev så rörd idag när Ove sa så fina saker och killarna också! TACK för boken, den ska användas flitigt till veckan! Fick en bok om hundträning ( hundskolan) den ska jag och phille råplugga uppe hos Mats, nu jädrar ska han bli en duktig vovve, som Eos!! ;) 
 
Mackan kom och hälsade på idag på praktiken, han var med under lunchen och idrotten och hjälpte till och var med och spelade bandy med killarna! (Y)
Efter praktikens slut följde jag med Mackan hem en sväng och sedan gick jag till mamma på jobbet med Phil och tränade på vägen, han fattar fort han är inte dum inte...

Sedan jag kom hem så har jag och Micke ätit, kollat på hem till byn, är inne på sista säsongen :/
och nu sitter jag och skriver här och Micke skriver mail eller om han pratar med Oskar, han brukar nämligen fastna där när han ska göra något annat, hihi


Nöjd med betyget, har dock inte sett motiveringen än för den skulle han sitta i lugn och ro och skriva, är riktigt nyfiken på vad det kommer stå på den lilla lappen!! Men jag får nog vänta till efter lovet för att få reda på det.


Kommentarer
bex säger:

Haha, jag skulle behövaläsa något sådant oxå eller skaffa fler hjärnceller till eos för just nu är det brudar som snurrar runt i hans huvud tydligen är varje hund man möter en löptik! Haha

2011-02-27 | 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback